به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز یکشنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: جمهوری اسلامی نه تنها با قیاس با قبل از انقلاب، پیشرفت و توسعه چشم گیری داشته بلکه در قیاس جهانی نیز عملکرد شگفت و بزرگی داشته است.
او با بیان ایران هم اکنون رتبه 13 قدرت نظامی جهان را داراست، گفت: این در حالی است که زمانی کشور ما برای تهیه سیم خاردار به خارج وابسته بود ولی الان ما فضاپیما و موشک های دفاعی مدرن تولید می کنیم.
الهی تبار همچنین به رتبه 15 جهانی ایران در زمینه تولید علم و فناوری اشاره کرد و گفت طرح بزرگ سلامت رتبه ایران در حوزه خدمات درمانی را به رتبه یک خاورمیانه و چهار آسیا تبدیل کرده و این را باید به یاد داشته باشیم که همیشه با تحریم، ناآرامی داخلی و جنگ تحمیلی مواجه بوده و فرصت زیادی نداشته است.
وی در ادامه طرح نظام سلامت را بهترین سیستم خدمات دهی درمانی در جهان معرفی کرد و گفت: در این طرح عموم مردم با کمترین هزینه به بهترین متخصص دسترسی دارند.
او همچنین با اشاره به وجود متخصصان ماهر و نام آشنای ایران گفت: پیشرفت و توسعه علم پزشکی باعث شده امروز در کشور توجه به مقوله توریسم درمانی مطرح شود و با هزینه کم بهترین خدمات ارائه می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: توسعه و حفظ استقلال و عزت داخلی، برای ما هزینه زیادی داشته و دشمنان هرگز طرفدار منافع کشورمان نیستند و می خواهند با تحریم ها جلوی توسعه ما را بگیرند.
الهی تبار در ادامه وضعیت امنیتی کرمانشاه را از متوسط کشوری بهتر دانست و گفت: استان در حوزه آسیب های اجتماعی با بیکاری، اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی مواجه است که استانداری برای کاهش آسیب های اجتماعی اعتبار ویژه و برنامه هایی در دست اقدام دارد.
الهی تبار در پایان از مردم استان کرمانشاه خواست روز 22 بهمن با راهپیمایی خود جواب دشمنان را بدهند و با شهدا و امام (ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

** مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن چشم طعمه دشمنان را کور کنند
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از مردم خواست با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن که چهلمین سال جشن پیروزی انقلاب است، چشم طمع دشمنانی که به ایران دوخته اند را کور کنند و باعث شکست آنها شوند.
احمد صفری افزود: دشمنان بارها تاکید کرده بودند نمی گذارند مردم ایران چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند ولی با درایت مردم و اتحاد قوای سه گانه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری به کوری چشم دشمنان چهلمین سالگرد انقلاب را جشن خواهیم گرفت.
وی در ادامه به امنیت بالای کشورمان در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: همه این ها مرهون خون شهدا، رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری و ارتقاء توان دفاعی کشور هستیم و تا زمانی اتحاد داشته باشیم دشمنان هیچ کاری پیش نخواهند برد.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.