هوشنگ بازوند روز دوشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت چهلمین طلیعه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما به گذشته انقلاب افتخار و به ادامه راهی که پیموده ایم بسیار امیدوار هستیم.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی هم در سیاست خارجی و هم در سیاست داخلی موفقیت های بزرگی به دست آورده و توانسته اتفاقات خوبی را برای خود رقم بزند.
بازوند تصریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب در عرصه سیاست خارجی این بود که به آمریکا اجازه دولت سازی نداد و قدرت تشخیص اینکه بتواند چه کاری در منطقه انجام دهند را از این کشور مستکبر گرفت.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: در عرصه سیاست داخلی نیز انقلاب اسلامی دموکراسی و مردم سالاری دینی را به ارمغان آورد تا جایی که امروز از این نظر در دنیا نمونه و زبانزد هستیم.
وی ادامه داد: در سال 58 باوجود اینکه مردم انقلاب کرده بودند و رژیم ستمشاهی را از هستی ساقط کردند حضرت امام (ره) در 12 فروردین این سال انتخابات برگزار کردند تا مردم پای انقلاب خود را امضا کنند.
بازوند تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی رشد قابل ملاحظه در تولیدات بوده است که از جمله آن ها می توان به تولید برق در کشور اشاره کرد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: در حالی که جمعیت کشور در سال 97 نسبت به سال 57 رشد حدود 2.5 برابر رشد داشته در تولید برق 12 برابر رشد داشته ایم و از کشور سی و هفتم تولیدکننده در جهان به رتبه چهاردهم رسیده ایم.
وی همچنین با تجلیل از حضور پرشور مردم در مراسم کرمانشاه راهپمیایی یوم الله 22 بهمن، گفت: این حضور پاسخی کوبنده به اظهارات سبکسرانه و یاوه گویی های سردمداران آمریکاست.
بازوند در پایان گفت: مردم با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دادند که بهترین مدافع برای انقلاب و دستاوردهای آن هستند و هرگز فریب تبلیغات دشمنان را نمی خورند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.