به گزارش ایرنا، احمد مرادپور روز سه شنبه در آیین بهره برداری همزمان از 52 طرح برق رسانی روستایی در روستای دارونه الشتر افزود: فراهم کردن خدمات زیرساختی همچون آب وبرق در روستاها یک اقدام قابل قبول و تحسین برانگیز است که موجب کاهش مهاجرت می شود.
وی با تاکید بر مهیا شدن زیرساخت های توسعه و اشتغال در مناطق روستایی تصریح کرد: از شرکت برق انتظار می رود با فعالیت های نوآورانه و کارشناسی موجب ارتقا کمی و کیفی برق رسانی در استان شود.
وی تاکید کرد: همچنین درخواست می شود مسئولان کشوری لرستان را در تخصیص نقدینگی به صورت ویژه در نظر بگیرند چرا که اکنون پیمانکاران فعال استان با مشکلات مالی مواجه هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود: با وجود تحریم های ظالمانه در چهار دهه انقلاب اسلامی اما خدمات گسترده ای در زمینه های مختلف ارائه شده که بخش خصوصی نقش مهمی در این راستا داشته و باید تقویت شود.
مرادپور با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی برای دلسردی مردم نسبت به انقلاب و خدمات نظام تلاش می کنند که در مقابله با این امر باید توجه شود خدمات جمهوری اسلامی با عناوین مختلف و مخاطب پسند به جامعه معرفی شود.
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 250 هزار کیلومتر شبکه برق رسانی روستایی در کشور ایجاد شده که جای تقدیر دارد.
طرح برق رسانی به روستای دارونه متشکل از 2.3 کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک پست 25 کیلو ولت آمپر و شبکه فشار ضعیفی با هفت دهم کیلومتر طول است.
برای بهره برداری از 52 طرح برق رسانی روستایی در استان 250 میلیارد ریال هزینه شده است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.