حامد رشیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسابقات جام تختی امسال سطح رقابت ها افزایش یافته بود و کشتی گیران خوبی در اوزان مختلف شرکت کرده بودند که باعث افزایش کیفیت رقابت ها شده بود.
وی تصریح کرد: در وزن 74 کیلوگرم نیز کشتی گیران خوب و آماده ای حضور داشتند که همین موضوع کار را برای همه سخت کرده بود.
رشیدی با بیان اینکه در مسابقات جام تختی چهار مسابقه برگزار کرده است، گفت: در 2 مسابقه اول برابر امیری و کمروند به ترتیب 12 بر 2 و هشت بر 6 پیروز شدم ولی در نیمه نهایی مقابل دیگر کشتی گیر کرمانشاهی رضا افضلی 12 بر 2 مغلوب و به دیدار رده بندی رسیدم.
وی تصریح کرد: در این مرحله نیز توانستم حریف گرجستانی خود را ضربه فنی و مدال برنز رقابت های بین المللی جام تختی را کسب کنم.
کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی همچنین با قدردانی از حضور تماشاگران در سالن مسابقات، افزود: وجود آن ها نعمت بزرگی برای کشتی و ورزش استان است.
رشیدی در پایان گفت: حمایت این هواداران پرشور، به کشتی گیران ایرانی و کرمانشاهی روحیه ای مضاعف می داد و باعث شد تا نتایج خوبی برای کشتی کشورمان رقم بخورد.
سی و نهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی عصر جمعه با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از تیم کشورمان که با 215 امتیاز در این دوره از رقابت ها قهرمان شد، تیم های آذربایجان با کسب 112 امتیاز و قرقیزستان با 104 امتیاز به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و سومی را کسب کردند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.