به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین روز پنجشنبه در این آیین معنوی با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا گفت: اقتدار و افتخار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت های شهدای والامقام و رزمندگانی است که برای دفاع از انقلاب اسلامی از ارزشمندترین هستی خویش، برای عظمت این نظام مقدس گذشتند.
حشمت الله رضایی افزود: شهیدان ما با الگو گرفتن از مکتب امام حسین (ع) و آزادی خواهی این امام بزرگوار و همچنین با تاسی از امام راحل در راه حراست از ارزش های اسلامی جان خود را تقدیم کردند.
وی، مهم ترین وظیفه کنونی همه ما را تداوم راه شهیدان بیان کرد و گفت: امروز ایران اسلامی با حضور همیشه در صحنه بسیجیان، به بالاترین درجه از افتخار و سربلندی در جهان رسیده است.
در این آیین، شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
همچنین با حضور فرماندار، بخشدار سومار نفت شهر و جمعی از مسئولان ادارات از خانواده شهید پاسدار «محمد کسی سومار» که در 21 دی ماه سال 65 در عملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید و شهید «موسی پخته جوش» که در سال 62 در منطقه تنگاب به شهادت رسید، با اهدای هدایایی تجلیل شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی در اشغال متجاوزان بعثی بود، این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از 870 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.