به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمدرضا حبیبی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، با بیان اینکه امکانات و تجهیزات خوبی داریم، شفاف سازی را یکی از دستور کارهای دانشگاه دانست و گفت: به دنبال پایداری و قوم فعالیت های دانشگاه هستیم و نمی خواهیم این مجموعه متکی به فرد باشد بلکه دنبال کادرسازی و تربیت و پرورش نیرو هستیم.
او آینده نگری و واقع بینی را از دیگر دستور کارهای دانشگاه ذکر کرد و گفت: نخبگان بسیاری در استان داریم که باید بتوانیم با جذب آنها در راستای توسعه استان و رفع مشکلات مردم از توان این نخبگان بهره ببریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در ادامه تلاش برای کیفی سازی فعالیت ها و اقدام های دانشگاه بخصوص در حوزه آموزشی و پژوهشی را از جمله دیگر اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه نام برد و گفت: اکنون در استان حدود 19 هزار دانشجو و 500 نفر هیات علمی داریم و تلاش می کنیم سطح کیفیت های آموزشی و پژوهشی را بیشتر ارتقا دهیم.
حبیبی به فعالیت 9 واحد و مرکز دانشگاه آزاد در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد از بودجه دولتی بهره مند نیست و بیشتر به شهریه برای تامین درآمدهای خود اتکا دارد.
او ورود به نسل چهارم دانشگاه ها یعنی تبدیل رسیدن به دانشگاه کارآفرین را از جمله دیگر اهداف نام برد و اظهار داشت: برای تحقق این اهداف تعامل خوب و سازنده ای با سایر دانشگاه و دستگاه های مرتبط برقرار کردیم و از ظرفیت های سایر بخش ها نیز استفاده می کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه به رسانه باور و اعتقاد داریم، گفت: منکر مشکلات و نقص ها در دانشگاه نیستیم و از همین رو از رسانه ها و خبرنگاران می خواهیم که نظرات، پیشنهادها و انتقاداتشان را به ما اعلام کنند.
حبیبی تاکید کرد که رسانه ها به عنوان دادگاه فنی می توانند نقاط ضعف را به ما گوشزد کنند و ما هم استقبال می کنیم.
وی همچنین افزود: اصحاب رسانه سفیرانی هستند که می توانند به توسعه و تعالی جامعه کمک نمایند.
دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه سال 67 راه اندازی شده و براساس آمارهای اعلام شده از آن زمان تاکنون 87 هزار نفر از این دانشگاه دانش آموخته شده اند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از 60 هزار نفر دانشجو دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.