به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قصرشیرین در این مراسم گفت: برای احداث این سرسرای فرهنگی با گنجایش 75 تن در مجموع یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.
مراد علی تاتار اظهار داشت: قصرشیرین شهرستان مقاومی است که باید حقی که مردم این شهر به واسطه جانفشانی هایی که انجام داده اند را ادا کنیم و کاری کنیم که شرمنده شهدا نباشیم زیرا شهیدان برای ما امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: امام راحل با پشتوانه جوانان، انقلاب را به پیروزی رساند و بیشترین استقبال از امام در زمان برگشت به کشور توسط جوانان انجام شد.
تاتار ادامه داد: کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حائز اهمیت است زیرا دشمن روی فکر کودکان و نوجوانان ما برنامه دارد که ما باید در این زمینه بیشتر کار کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز گفت: قصرشیرین شهری مقدس است و در هشت سال جنگ تحمیلی مورد هجوم ناجوانمردانه دشمن قرار گرفت.
مهناز فتاحی افزود: کودکان این شهر در هشت سال جنگ تحمیلی، آواره شدند و خسارت های زیادی بر این شهر متحمل شد.
وی اظهار داشت: افتتاح این سالن برای کودکان قصرشیرین بسیار مفید خواهد بود و برنامه‌های متنوعی برای آن ها برگزار خواهد شد و همچنین فیلم های سینمایی روز کشور برای کودکان در این سرسرا اکران می شود.
یک هزار و 456 تن از کودکان و نوجوانان رده سنی 6 تا 16 سال قصرشیرین عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان هستند.
همچنین در سومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه آثار هنری و دستی دانش آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش شهرستان گیلانغرب تحت عنوان جشنواره نوجوان خوارزمی گشایش یافت.
مدیر اداره آموزش و پرورش گیلانغرب گفت: در این نمایشگاه بیش از یک هزار و 300 اثر از 250 دانش آموز دختر در زمینه های لوازم آشپزخانه ، گبه ، فرشینه، نمد، آویز، انواع گل و سبد ، سفال ، حصیر ، ملیله دوزی ، عروسک سازی و... تا پایان دهه فجر برپا است.
عطالله پرویز افزود: آثار موجود در این نمایشگاه با 25 درصد تخفیف در محل دبیرستان دخترانه عصمت شهر گیلانغرب به علاقه مندان عرضه می شود که عواید حاصل از فروش، صرف کمک به دانش آموزان بی بضاعت می شود.
گیلانغرب در مقاطع مختلف تحصیلی بیش از 9 هزار دانش آموز دارد که این تعداد در 225 آموزشگاه و در قالب 574 کلاس درس تحصیل می کنند.
3012/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.