به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: میزبانی رویدادهای مهم ورزشی با توجه به طرفداران زیادی که دارد می تواند فرصت خوبی برای ارائه ظرفیت ها و توانایی های یک استان و کشور باشد.
وی ادامه داد: مسابقات کشتی جام تختی یکی از رویدادهای بین المللی است که هر ساله در ایران برگزار و با استقبال خوب کشورهای دیگر روبرو می شود که این رقابت ها امسال به میزبانی کرمانشاه انجام خواهد شد.
الهی تبار افزود: کشتی به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی ایران و جهان می تواند بسیاری از نگاه ها را به خود جلب کند و این نگاه امسال معطوف به کرمانشاه خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: برگزاری مسابقات بین المللی جام تختی فرصتی ویژه در ابعاد مختلف است که هم می تواند ورزش کرمانشاه را و هم ظرفیت های این استان از لحاظ گردشگری، اقتصادی و خدماتی را به خیلی از کشورها نشان دهد.
وی گفت: خوشبختانه کرمانشاه با برخورداری از زیرساخت های مناسب موقعیت و توان خوبی برای میزبانی رویدادهای مهم بین المللی و جهانی دارد و تجربه نیز نشان داده می توانیم به خوبی رویدادهای بزرگ ورزشسی را میزبانی کنیم.
الهی تبار در پایان با ابراز خرسندی از کسب میزبانی مسابقات مهم، آمادگی استانداری برای کمک به اداره کل ورزش و جوانان جهت برگزاری رویدادهای مهم ورزشی را اعلام کرد.

** مسابقات جام تختی را به نحو شایسته ای میزبانی می کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و آمادگی خوبی که داریم مسابقات کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی را به بهترین شکل ممکن میزبانی خواهیم کرد.
صابر رحیمی افزود: کرمانشاه تجربه میزبانی مسابقات بزرگتر و مهمتری نظیر جام جهانی کشتی را نیز در کارنامه دارد و به طور قطع می تواند مسابقات جام تختی را نیز به همان خوبی برگزار کند.
وی تصریح کرد: علاوه بر این مسابقات در دهه اول اسفند ماه نیز سمینار روسای فدراسیون های ورزشی کشور در کرمانشاه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود که به طور قطع فایده های زیادی برای ورزش استان به دنبال خواهد داشت.
رحیمی در پایان از حمایت های استاندار و مجموعه معاونین وی از ورزش استان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با ادامه یافتن این حمایت ها شاهد موفقیت های بیشتری در آینده باشیم.
رقابت های کشتی آزاد جام تختی قرار است طی روزهای 18 و 19 بهمن در سرسرای امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.