اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از صابر رحیمی اعلام کرد: این همایش همزمان با 12 بهمن آغازین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این همایش که شامل 2 بخش خواهد بود، ابتدا رژه موتورسواران و اتومبیلرانان، اسکیت بازان ، دوچرخه سواران و سوارکاران با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمثال های مبارک امام خمینی (ره) در بلوار نوبهار از میدان مرکزی به سمت استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد.
رحیمی گفت: بخش دوم این ‌همایش در استادیوم آزادی کرمانشاه انجام خواهد شد که شامل نمایش هنرهای زیبای ورزشی در سرسرای شهید بهشتی و برخی ورزش های عمومی و همگانی و همچنین جشنواره پرواز بادبادک ها در زمین چمن استادیوم آزادی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: این همایش ساعت 16 روز 12 بهمن آغاز و تلاش می شود با مشارکت آحاد مردم نقش ورزش در هر چه باشکوه تر برگزار شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب متمایزتر از سالهای قبل باشد.
وی همچنین از همکاری همه دستگاههای اجرایی و پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای برنامه های این اداره کل ورزش و جوانان قدردانی کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.