مدیر کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان اردبیل گفت: با محوریت 40 مسجد قرار است 40 دستاورد مهم جمهوری اسلامی ایران در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده و تبیین و تشریح شود.
نادر سقا در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما با برگزاری جلسات متعدد در آستانه ایام‌الله دهه فجر تلاش می‌کنیم تا به عنوان کمیته مساجد و با محوریت روحانیون و اقشار تاثیرگذار برنامه‌هایی را در این ایام برگزار کنیم تا کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی به خوبی تشریح شود.  
وی یکی از رویکردهای تبیین این دستاوردها را استفاده از زبان هنر به ویژه هنر متعالی و تاثیرگذار بیان و خاطرنشان کرد: ما با دعوت از هنرمندان تلاش می‌کنیم تا با مرکزیت مساجد بتوانیم در خدمت هموطنان بوده و گوشه‌هایی از رویدادها و اتفاقات 40 ساله انقلاب را نشان دهیم.
مدیر کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان اردبیل افزود: همزمان با سراسر کشور و در یوم ورود امام راحل به میهن اسلامی در 12 بهمن با حضور 40 نفر از دانش‌آموزان گروه سرود به اجرای برنامه پرداخته و تلاش خواهیم کرد تا نمایشی از پاسداشت این ایام تاریخی را نشان دهیم.
سقا ادامه داد: همانگونه که انقلاب اسلامی با محوریت و مرکزیت مساجد به پیروزی رسیده قطعا با حفظ این سنگر ارزشمند تلاش می‌کنیم تا بیش از گذشته به تحکیم آن با برنامه‌های ارزشمند کمک کرده و جوانان را راغب و ترغیب به حضور در این محافل و مجالس کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.