به گزارش ایرنا، سردار «کیومرث عزیزی» روز یکشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اراک افزود: ناجا با ترویج فعالیت های جامعه محور سعی دارد مسائل مرتبط با حوزه نظم و امنیت را به صورت خلاق و ابتکاری با مشارکت شهروندان و افزایش اعتماد و فرهنگ پیشگیرانه حل و فصل کند.
وی بیان کرد: موفقیت راهبرد پلیس جامعه محور، در گرو اتخاذ ساختاری اثربخش و سبک مدیریتی متناسب با آن است که در ارتقا این رویکرد همواره در قرارگاه های مختلف، سعی بر رفع کاستی و نارسایی ها و تقویت نقاط قوت در توسعه خدمات به شهروندان پیگیری می شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.
سردار عزیزی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهلمین سال عمر پر برکت خود می شود که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بیداری ملت ها در کشورهای مختلف شده است.
وی عنوان کرد: تشریح دستاورد‌های ملی، منطقه ‌ای و جهانی انقلاب اسلامی و مقایسه وضعیت امروز کشور با دوران قبل از انقلاب و به ویژه تبیین جنایت‌ها و خیانت‌های رژیم خبیث و وابسته شاه علیه ملت ایران از ضرورت‌های غفلت ناپذیر امروز به ویژه برای نسل جوان و نومخاطبان انقلاب است.
در پایان این آیین سرهنگ «امیر مختاری» به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان اراک معرفی و از تلاش ها و زحمات سرهنگ «شهرام امیریان» افزمانده انتظامی سابق شهرستان اراک تقدیر شد.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.