به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با انتقاد از عدم به کارگیری جوانان بومی منطقه در باغ چهار هزار هکتاری این شهرستان افزود: این یک مطالبه به حق مردم است که در این مجموعه از نیروهای بیکار قصرشیرینی استفاده شود.
وی اظهار داشت: مجموعه باغ چهار هزار هکتاری قصرشیرین در سال 90 با یک هزار و 840 میلیارد ریال سرمایه گذاری آغاز شد که 800 میلیارد ریال آن برای اجرای پروژه سد با گنجایش 25 میلیون متر مکعب آب به منظور آبیاری این مجموعه اختصاص و هزینه شده است.
امام جمعه قصرشیرین گفت: چرا در این مجموعه عظیم که از ابتدا به منظور ایجاد اشتغال در منطقه و به کارگیری جوانان بومی ایجاد شد اکنون نیروهای بومی جایی ندارند و این یک گلایه از مسئولان این طرح بزرگ است.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: هم اکنون این طرح جایی برای اشتغال غیر بومی ها شده و این در حالی است که شهرستان خود دارای نیروهای دانش آموخته دانشگاهی و بیکار زیادی است از این رو نیاز است مدیر عامل این طرح اکنون برای مردم شفاف سازی کند که چند درصد مردم منطقه در این طرح مشغول به کار شده اند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: مردم مرزنشین در دفاع از مرزها و امنیت پایدار نقش بزرگی دارند و از این رو باید برای ایجاد اشتغال آنان از سوی مسئولان و سرمایه گذاران توجه شود.
ملکی ادامه داد: این شهرستان با وجود 2 مرز فعال و رسمی و وجود طرح های عظیم باغداری مدرن و شیلات و پتانسیل بالای کشاورزی نباید گرفتار معضل بیکاری باشد و این در حالی است که اکنون بسیاری از جوانان این منطقه بیکار هستند.
وی بر برنامه ریزی درست و اصولی مدیران برای به کارگیری جوانان بومی در طرح های بزرگ منطقه تاکید کرد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.