به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرادعلی تاتار روز دوشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی دانش آموزان دوره ابتدایی قصرشیرین در کانون امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان افزود: زیرساخت های مناسب این شهرستان باید برای توسعه ورزش به منظور تقویت نشاط و شادابی دانش آموزان به کار گرفته شود.
وی اظهار داشت: کاهش آسیب های اجتماعی ، فاصله گرفتن از شبکه های مجازی به منظور استفاده غنی از اوقات فراغت و گرایش به فعالیت های گروهی ورزشی از فواید ترویج فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان است.
فرماندار قصرشیرین گفت: جشنواره ورزشی با رقابت دانش آموزان 20 آموزشگاه این شهرستان در رشته های مختلف از جمله والیبال، بسکتبال، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و طناب کشی برگزار شد که انجام این فعالیت های ورزشی نشاط و شادابی را برای دانش آموزان به همراه دارد.
تاتار افزود: ورزش همواره یکی از اصول مهم زندگی است که می تواند سرمنشأ تحولات خوبی برای مردم باشد و دانش آموزان باید در کنار این امر مهم از نظر علمی خود را پرورش دهند زیرا اینها آینده سازان کشور هستند.
در پایان این آیین 70 تن از دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی شهرستان قصرشیرین به عنوان برگزیده رشته های ورزشی با اهدای هدایایی تجلیل شدند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت ، سه هزار و 600 دانش آموز دارد که در 48 مدرسه شهری و روستایی و 6 مدرسه عشایری در قالب 176 کلاس درس زیرنظر 400 مربی مشغول تحصیلند.
قصرشیرین بیش از 2 هزار ورزشکار سازمان یافته و 23 هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.