فریبرز کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم اکنون 74 دستگاه تردد شمار در محورهای استان کرمانشاه فعال می باشد، گفت: تعداد این دستگاه ها در سال قبل 50 مورد بوده که در یک سال اخیر 24 دستگاه دیگر به این تعداد اضافه شده است.
وی از وجود 30 دوربین ثبت تخلف و کنترل سرعت در محورهای استان نیز خبر داد و افزود: پنج دوربین نظارت تصویری در راه های استان فعال هستند که در محورهای مهم و حساس از جمله راهدارخانه های عین الکش و چهار زبر، سه راهی ملاوی، گردنه پاطاق و ابتدای دهیاری خسروی نصب شده است.
کرمی با اشاره به اینکه، هوشمند سازی و راه اندازی چهار تابلوی پیام متغیر (VMS ) و بروز رسانی به موقع تابلوها در سطح راه ها و تهیه گزارش های تحلیلی از وضعیت ترافیکی و ارسال پیامک در لحظه به مسئولان استانی از وضعیت جوی و ترافیکی و تصادفات جاده ای استان از جمله اقدام های مرکز مدیریت راه ها می باشد.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: تمام این سیستم ها فعال هستند و اطلاعات وضعیت جاده ها، میزان تردد خودروها، وضعیت ترافیک و انسداد راه ها در زمان بارندگی را در اختیار مجموعه های ذیربط قرار می دهند.
کرمی یادآور شد در صورت تخصیص اعتبار و امکان اضافه کردن دوربین ها، می توان از حوادث و مشکلاتی که در راه ها رخ می دهد، کم کرد.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.