به گزارش خبرنگار ایرنا ، معصومه حسنی خوانسار روز سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی جوانرود افزود: در زلزله 7.3 ریشتری سال گذشته در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هفت کتابخانه تخریب و به 2 کتابخانه نیز آسیب جدی وارد شد.
وی با بیان اینکه انجمن کتابخانه های استان کرمانشاه به عنوان انجمن برتر انتخاب شده ، اظهار داشت: این موفقیت مرهون زحمات فرمانداران و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی است.
فرماندارجوانرود نیز از راه انداری کتابخانه عمومی در شروینه مرکز بخش کلاشی خبر داد و گفت: برای تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی جوانرود نیز 400 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
رستگار یوسفی ، بر توسعه زیرساخت های فرهنگی در جامعه تاکید کرد و افزود: به هر میزان که در بخش فرهنگی هزینه کنیم در جهت تحقق توسعه پایدار و همه جانبه است.
وی با اشاره به جمعیت و وسعت جوانرود بر توسعه کتابخانه عمومی این شهرستان تاکید کرد.
مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان جوانرود هم گفت: در این شهرستان 2 باب کتابخانه شهری با مساحت سه هزار و 600 متر مربع و زیربنای یک هزار و 600 متر مربع و یک باب کتابخانه سیار روستایی وجود دارد.
حسین محمدی راد افزود: در کتابخانه های عمومی شهرستان جوانرود 31 هزار نسخه کتاب موجود و 2 هزار و 500 نفر هم عضو فعال این کتابخانه ها هستند.
در ادامه یوسفی فرماندار جوانرود و محمدی راد مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان جوانرود از سوی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تجلیل شدند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.