به گزارش ایرنا، امیر شاه آبادی عصر پنجشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی هرسین که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از حضور و پیگیری های مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در جلسات انجمن شهرستان تقدیر کرد و همکاری بین نهادها و ادارات فرهنگی را یکی از مهمترین عوامل توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دانست.
فرماندار هرسین با اشاره به سفر دبیرکل و معاونان نهاد کتابخانه های عمومی در شهریور ماه 97 به هرسین خاطرنشان کرد: حضور وی و هیات همراه باعث شکل گیری تحرکات فرهنگی خوبی در حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه های عمومی شد.
وی از توجه ویژه دبیرکل کتابخانه های عمومی و خوش قولی این نهاد در پیگیری و انجام مصوباتی که در جلسه شورای معاونان این نهاد با حضور مسئولان شهرستان هرسین تصویب شد، تقدیر کرد.
شاه آبادی تاکید کرد: با توجه به اهتمام ویژه نهاد کتابخانه های عمومی به هرسین باید مسئولان شهرستان نیز پای کار بیایند و با کتابخانه های عمومی کمال همکاری را داشته باشند.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه نیز گفت: با حمایت های به عمل آمده از سوی دبیرکل و فرماندار هرسین، اکثر مصوبات جلسه شورای معاونان نهاد کتابخانه های عمومی کشور از قبیل راه اندازی کتابخانه سیار شهدای گمنام هرسین، جذب 2 نفر نیروی بومی، برگزاری مسابقات فرهنگی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش، اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی مدارس، برگزاری کلاس های فرهنگی، اجتماعی در حوزه خانواده با همکاری بهزیستی انجام شده است.
معصومه حسنی خونسار ، یادآور شد که سایر مصوبات در وقت تعیین شده انجام خواهد شد.
در پایان مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه از حمایت ها و پیگیری های فرماندار هرسین و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و سایر اعضای انجمن با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.
85 باب کتابخانه نهادی و 19 باب کتابخانه مشارکتی در استان کرمانشاه وجود دارد که این تعداد کتابخانه، دارای یک میلیون و 150 هزار جلد کتاب هستند.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.