به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علیرضا مرزبانی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی پاوه از فعالیت عده ای قاچاقچی که قصد داشتند به صورت کاروانی و همزمان مقدار زیادی کالای قاچاق به خارج از کشور منتقل کنند، دستگیری آن ها را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس با کارهای اطلاعاتی و تحقیق فراوان موفق به شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان شده و در عملیاتی گسترده نسبت به توقیف خودروهای آن ها که پنج دستگاه نیسان، 2 دستگاه پژو پارس و یک دستگاه وانت بار بود اقدام کردند.
سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها مقدار زیادی کالای قاچاق شامل یک هزار و 400 کیلوگرم ماهی قزل آلا، 2 هزار کیلوگرم خوراک ماهی، یک هزار و 580 کیلوگرم خوراک دام، 2 هزار کیلوگرم آرد گندم، یک هزار و 875 کیلوگرم کودشیمیایی و 210 کیلوگرم مغز گردو کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش کالای قاچاق کشف شده به حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال می رسد.
وی همچنین با اشاره به دستگیری هشت متهم در این رابطه، از معرفی آن ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سرهنگ مرزبانی در پایان مبارزه با کالای قاچاق را از ماموریت های مهم پلیس استان کرمانشاه در سال حمایت از کالای ایرانی برشمرد.

** کشف 25 تن کودشیمیایی احتکار شده در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف 25 تن کود شیمیایی احتکار شده توسط ماموران پلیس شهرستان خبر دارد.
سرهنگ «حسین براری» اظهار داشت: به دنبال اطلاع پلیس کرمانشاه مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی کود شیمیایی احتکار شده در حاشیه شهر کرمانشاه، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی تصریح کرد: پس از کارهای اطلاعاتی پلیس، محل احتکار کودهای شیمیایی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام شد.
سرهنگ براری افزود: در این بازرسی، 25 تن کودشیمیایی احتکار شده، توسط پلیس کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله احتکاری کشف شده به حدود 600 میلیون ریال می رسد.
وی همچنین از تلاش برای دستگیری صاحب کودهای احتکار شده خبر داد و گفت: اموال کشف شده تحویل اداره جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.