پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: ماموران انتظامی کنگاور پس از کسب اطلاع مبنی بر اینکه شخصی قصد دارد مقدار زیادی کالای قاچاق توسط خودروهای عمومی وارد شهرستان کند، موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: پس از شناسایی محل تردد خودروی مورد نظر و با کسب مجوز قضائی، در یکی از ایستگاه های ایست بازرسی کنگاور نسبت به متوقف کردن اتوبوسی که فرد قاچاقچی در آن حضور داشت اقدام کردند.
سرهنگ مرزبانی ادامه داد: همکاران ما در پلیس کنگاور پس از بازرسی دقیق از اتوبوس و محل حمل بار، موفق به کشف مقدار قابل توجهی کالای قاچاق شامل 80 بسته چای به مقدار 32 کیلوگرم، 100 لیتر روغن زیتون، 2 هزار و 120 عدد صابون و مقدار زیادی مواد خوراکی و لوازم آرایشی و بهداشتی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یاداوری کرد: ارزش این محموله قاچاق به بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال می رسد.
وی همچنین از دستگیری قاچاقچی مورد نظر و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

** دستگیری عامل توزیع چک پول های تقلبی در کرمانشاه
فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری عامل توزیع چک پول های تقلبی توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «حسین براری» اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو سمند حامل مقدار قابل توجهی چک پول تقلبی است، توقیف خودرو و دستگیری راننده آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران عملیات ویژه شهرستان کرمانشاه خودرو مذکور را در کنار یکی از بوستان های شهر مشاهده و پس از مدتی تعقیب و گریز توانستند آن را متوقف کنند.
سرهنگ براری یادآوری کرد: در بازرسی از خودروی سمند، 40 قطعه چک پول 500 هزار ریالی (در مجموع به مبلغ 20 میلیون ریال) به همراه 6 عدد فشنگ کشف شد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: متهم دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.