به گزارش خبرنگار ایرنا، منوچهر فخری روز شنبه در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرداری های استان کرمانشاه در سرسرای امید استانداری، بر لزوم پاسخگویی به موقع به مردم تاکید کرد و افزود: باید مردم از اقدامات دستگاه های مختلف از جمله شهرداری ها مطلع باشند.
وی از شهرداری ها به عنوان مهمترین دستگاه های خدمات رسان در شهرها نام برد و گفت: این دستگاه اقدام ها و زحمات فراوانی در حوزه خدمات شهری انجام می دهد اما به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب مردم از آن اطلاعی ندارند.
او بر اطلاع رسانی شفاف، دقیق و به موقع از سوی روابط عمومی شهرداری های استان کرمانشاه به مردم تاکید کرد و گفت: رسانه های استان آمادگی انعکاس اقدامات و فعالیت های شهرداری ها را دارند و باید از طریق ارتباط و تعامل بین رسانه ها و روابط عمومی ها این اقدام ها به مردم اطلاع رسانی شود.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمانشاه در ادامه سخنان خود جایگاه روابط عمومی ها در شهرداری های استان را منسجم و محکم ندانست و گفت همه شهرداری های استان باید پست روابط عمومی داشته باشند و یک نفر به عنوان مسئول این پست انجام وظیفه کند.
فخری از شهرداران نیز خواست همانطور که به دیگر بخش ها اهمیت می دهد برای روابط عمومی اهمیت دوچندانی قائل شود.
او از خبرنگاران و رسانه ها نیز به عنوان مشاوران خوب شهرداران نام برد و گفت: شهرداران باید از این ظرفیت خوب و تخصصی در راستای رفع مشکلات شهرها بهره ببرند.
وی با بیان اینکه مجموعه معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه اعتقاد ویژه ای به حوزه اطلاع رسانی و رسانه ها دارد، از روابط عمومی شهرداری های استان نیز خواست از ظرفیت رسانه ها برای پیشبرد اهداف خود بهره ببرند.
در این جلسه مقرر شد شورای اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری های استان کرمانشاه هر ماه یک جلسه برگزار کند.
برخی از مسئولان روابط عمومی و رابطان شهرداری های استان نیز نظراتی در این جلسه ارائه کردند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت 33 شهر و 2 هزار و 600 روستا دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.