به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به بازدید مسئولان از روند ساخت و ساز روستاهای زلزله زده شهرستان ، افزود: مسئولان برای رفع مشکلات مردم زلزله زده تلاش کنند.
وی اظهار داشت: از تمام مسئولان می خواهیم تا پیگیر رفع مشکلات ساخت و ساز مردم باشند تا شاهد اتمام بازسازی واحدهای مسکونی و بازگشت زلزله زدگان به زندگی عادی باشیم چون این اعتقاد و وظیفه ماست که خدمتگزاری و نوکری مردم را به جا بیاوریم.
خطیب جمعه قصرشیرین در ادامه با اشاره به سخنان آیت الله لاریجانی رییس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: باید با محتکران کالا برخورد قاطع شود تا کسی دیگر جرات احتکار نکند.
حجت الاسلام ملکی افزود: بازار آبروی جامعه اسلامی است و انبارها و سیلوهای سرسام آور و کالاهای احتکار شده باعث التهاب و تورم می شود و باید با محتکران برخورد انقلابی شود.
او ادامه داد: گرانفروشان بهانه قیمت بالای دلار را دلیل گرانفروشی عنوان می کردند اما اکنون که قیمت دلار پایین آمده چرا کارخانجات قیمت کالاها را ارزان نمی کنند از این رو نیاز است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با گرانفروشان برخورد کند.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح خادمان ولایت و ویزیت رایگان زلزله زدگان چهار روستای زلزله زده قصرشیرین از سوی پزشکان و شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت سپاه ،گفت: این طرح در راستای خدمتگزاری به مردم صورت گرفت.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.