به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با بیان اینکه وزیر امور خارجه آمریکا در جلسه شورای امنیت به دنبال محدود کردن برنامه موشکی ایران است اما شورای امنیت با گفته آمریکا موافقت نکرد، افزود: آمریکا کشورمان را تهدیدی برای شرکای حلقه به گوشش در منطقه خاورمیانه می داند.
وی ادامه داد: عدم موافقت شورای امنیت با آمریکا نشان دهنده بی اعتباری بین المللی آمریکا در زمان ترامپ است چون امروز کشورهای اروپایی هم پیمان آمریکا برای گفته های او ارزشی قایل نیستند و در دنیای سیاست این یعنی شکست و مرگ سیاسی برای سران کاخ سفید است.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: آمریکا زمانی تمام قدرت خود را سازمان ملل و شورای امنیت می دانست ، اما امروز این نهادهای بین المللی هیچ گونه همکاری با آمریکا ندارند.
ملکی همچنین با بیان اینکه حقانیت جمهوری اسلامی که به دنبال بمب اتم نیستیم برای دنیا ثابت شده ، اضافه کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ساخت بمب اتم را حرام می دانند و رعایت این فتوا بر همه ملت ایران واجب است.
به گفته وی ، بمب اتم را اسراییل و آل سعود احتیاج دارند که بویی از انسانیت نبرده اند و زرادخانه اتمی اسراییل روز به روز در حال بمب سازی بمب اتم است که باید آن را مهار کرد و افساری بر دهان این گرگ خونخوار و جنایتکار منطقه زد.
امام جمعه قصرشیرین گفت: آمریکا به عنوان مدعی دروغین حقوق بشر ، این حقوق را تنها برای هم پیمانانش و سران کاخ سفید می داند که به جنایات و نسل کشی مسلمانان بیگناه دست می زند اما باید بداند که نابودی از آن کفار خواهد بود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.