به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد الغدیر اظهار داشت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری امروز دشمنان در سه محور اقتصادی ، روانی و عملی ما را تحت فشار قرار دادند و در هیچ یک از موارد یاد شده موفق نبودند.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی در هوا و فضا، علوم هسته ای و نانو اظهار داشت: دشمنان توانایی‌های ما را در علوم مختلف نادیده گرفته و ناچیز می شمارند.
امام جمعه شهرستان پردیس عنوان کرد: توانایی ما در غنی سازی اورانیوم، از سه و نیم درصد به 20 درصد رسیده است و دشمنان با ترس از این افزایش به امتیاز گرفتن و امتیاز دادن روی آوردند.
توسلی با اشاره به توانایی نظامی و موشکی جمهوری اسلامی اظهار داشت: پس از طراحی موشک‌ها با برد عالی مقام معظم رهبری فرمودند؛ بر روی ساخت موشکهای نقطه زن متمرکز شوید، امروز موشک‌های نقطه زن ما با درصد خطای کمتر از 10 متر توسط متخصصان ایرانی با تکنولوژی بسیار بالایی ساخته شده است.
وی با اشاره به شکست های هفته گذشته آمریکا عنوان کرد: شکست در تصویب قطعنامه اتهام حماس به تروریست، پیروزی ایران در تصویب قطعنامه به نفع حماس و جهاد در شورای امنیت، عدم حمایت کشورهای اروپایی و آسیایی در اتهام استفاده از موشک با کلاهک هسته ای از سوی آمریکا به ایران، برخی از شکست های آشکار آمریکا در حوزه بین الملل بود.
گفتنی است در حاشیه نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس از حافظان خردسال قرآن کریم ؛ محمد جواد موسوی زاده، محمد حاجی علی اکبر و حنانه خلفی و محمد اسماعیل دشتی هدایایی به رسم یاد بود از سوی مسولین اهدا شد.
شهرستان پردیس که در شرق پایتخت قرار دارد بر اساس آمار سال 95، 170 هزار نفر جمعیت دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.