به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد ، تاکید کرد: روابط عمومی ها باید اخبار و اطلاعات دقیق را به گوش مردم برسانند.
وی با بیان اینکه برخی در فضای استان در پی سیاه نمایی هستند از روابط عمومی ها خواست تلاش کنند، فضای مناسبی را از استان به دیگران معرفی کنند زیرا سرمایه گذاران در جایی که مناسب نباشد، سرمایه گذاری نخواهند کرد.
استاندار کرمانشاه توسعه را با سرمایه گذاری بخش خصوصی ممکن دانست نه دولت و از روابط عمومی ها خواست پتانسیل ها، ظرفیت های استان و نحوه خدمات دستگاه های اجرایی را برجسته کنند تا سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان راغب شوند.
بازوند در بخش دیگری از سخنان خود یکی از فاکتورهایش برای مدیران اجرایی را داشتن تعصب کاری دانست و گفت: منطقه اورامانات کرمانشاه در بحث گردشگری به گفته کارشناسان اقتصادی به اندازه 10 حلقه چاه نفت سود دارد و فقط نیازمند تلاش و تعصب مدیران برای فراهم ساختن زیرساخت های آن است.
وی با بیان اینکه ترحم و تمنا از مرکز باعث توسعه استان نمی شود، گفت: سیاه نمایی از بیکاری استان بیشتر باعث فرار سرمایه گذاران می شود پس باید فقط تعصب خود را روی انجام دادن کارها و اجرای سند اشتغال استان بگذاریم تا توسعه استان را رقم بزنیم.

** روابط عمومی ها فضای امیدواری را به جامعه تزریق کنند
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ، گفت: در این جنگ تمام عیار اقتصادی مهم ترین پشتیبان دشمن، توپخانه رسانه ای آنها است که تلاش می کنند مردم عملکرد و دستاوردهای بزرگ نظام در 40 سال گذشته را نبینند.
بازوند در ادامه اظهار داشت: روابط عمومی ها باید با ارائه خدمات و عملکرد 40 سال گذشته دستگاه های مطبوعشان از دستاوردهای نظام در استان دفاع کنند.
وی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان و انسجام باشکوه مردم در این مراسم گفت: ملت ایران در طول 40 گذشته سال هر جا و هر زمان احساس کردند، نظام با تهدیدی مواجه است با تمام توان پشتیبان نظام بوده اند و باعث شکست دشمنان شده اند.
بازوند در ادامه انسجام و اتحاد ملی مردم را عامل غلبه بر همه چالش های پیش رو کشور دانست و از روابط عمومی ها و رسانه ها خواست در راستای این انسجام ملی کوشش و تلاش فراوان کنند.
وی همچنین از روابط عمومی ها خواست فضای امیدواری و اتحاد را به جامعه تزریق کنند و سال 98 برای استان را به سال رویدادها و جشنواره ها تبدیل کنند.

** راه اهن کرمانشاه مستقل است
استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به پیگیری موضوع راه آهن غرب کشور در وزارت راه و شهرسازی گفت: شرح وظایف راه آهن هر استان از استان دیگر کاملا جداست بنابراین اداره راه آهن کرمانشاه بعد از احداث از راه آهن همدان مستقل خواهد بود.
وی تاکید کرد : مرکزیت راه آهن غرب کشور برای استان همدان اصلا مطرح نبوده است.
او با بیان اینکه راه آهن غرب کشور در استان همدان از نظر کارشناسی توجیه ندارد ، اظهار داشت: راه آهن همدان با تهران ارتباط مستقیم ندارد و همچنین برای مسافرت با قطار به تهران نیز توجیه ندارد، همه جنجال راه آهن غرب کشور شایعه های فضای مجازی و رسانه های مغرض بوده است.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.