به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه استان کرمانشاه روز یکشنبه در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه به ریاست رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور صفری دبیر فدراسیون این رشته برگزار شد.
در این مجمع که 16 عضو از 17 عضو آن حضور داشتند فاطمه واحدی با کسب 9 رای به عنوان رئیس جدید هیات ورزش های سه گانه استان کرمانشاه انتخاب شد.
مهدی سیف الله پور دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات ورزش های سه گانه کرمانشاه بود که هفت رای کسب کرد.
پیش از این خلیل تنها ریاست هیات ورزش های سه گانه استان کرمانشاه را برعهده داشت.
مسابقات ورزش های سه ‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت ‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند که این مراحل شامل شنا، دوچرخه ‌سواری و دو می شود.
مسافت هر یک از این مرحله‌ ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌ کند.

** 130 ورزشکار بیمه شده زیرنظر هیات سه گانه فعالیت دارند
رئیس جدید هیات ورزش های سه گانه استان کرمانشاه پس از انتخابش به این عنوان با قدردانی از اعضای مجمع به خاطر اعتمادشان از فعالیت 130 ورزشکار بیمه شده در این هیات خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا تعداد ورزشکاران خود را افزایش دهیم.
فاطمه واحدی با بیان اینکه ورزشکاران هیات سه گانه کرمانشاه مکانی برای تمرین کردن ندارند، گفت: نبود فضا و امکانات برای فعالیت ورزشکاران باعث شده تا در سال های اخیر از تعداد آن ها کاسته شود.
وی تصریح کرد: با این حال تلاش خواهیم کرد تا از فضاهای موجود نظیر پارک ها و اماکن عمومی و همچنین استفاده از تجهیزات و امکانات سایر دستگاه های در قالب تفاهم نامه به توسعه ورزش های سه گانه کمک کنیم.
واحدی، با بیان اینکه هم اکنون 6 هیات شهرستانی فعال هستند؛ گفت: یکی از برنامه هایی که به صورت جدی دنبال می شود فعال کردن تمامی هیات های شهرستانی است.
رئیس جدید هیات ورزش های سه گانه کرمانشاه، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مربیان و داوران، جذب حمایت کننده مالی ، حمایت از ورزشکاران کم بضاعت و همگانی کردن این رشته را از دیگر برنامه های آتی هیات عنوان کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان، شاهد اتفاقات خوبی در هیات ورزش های سه گانه باشیم و بتوانیم در سطح کشوری موفقیت هایی کسب کنیم.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.