به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی مبنی بر فعالیت عده ای از قاچاقچیان فعال در حوزه سیگار و اینکه قصد دارند محموله بزرگی وارد کرمانشاه کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با ردیابی مسیر تردد خودروی حامل سیگار قاچاق، گروهی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مسیر بیستون - کرمانشاه مستقر و این محور را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با دیدن خودروی تیبا که حامل بار قاچاق بود سریعا وارد عمل شده و نسبت به توقیف ان اقدام کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 100 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد، گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال می رسد.
وی تصریح کرد: در این راستا خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
سردار امان اللهی در پایان از برخورد جدی و قاطعانه پلیس با پدیده قاچاق خبر داد و گفت: امسال اقدامات بسیار خوبی در راستای برخورد با این پدیده انجام شده است.

** کشف 800 میلیون ریال کالای الکتریکی قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز از کشف مقدار زیادی لوازم و کالای الکتریکی قاچاق به ارزش 800 میلیون ریال در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
سرهنگ «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع ماموران مبنی بر اینکه یک دستگاه وانت به همراه چند نفر در امر قاچاق کالای الکتریکی فعالیت دارند، توقیف خودرو و دستگیر قاچاقچیان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران توانستند خودروی وانت حامل بار قاچاق را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و 2 نفر دیگر نیز که در امر کالای قاچاق لوازم الکتریکی فعالیت داشتند را دستگیر کنند.
سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: پس از بازرسی های به عمل آمده از خودرو و متهمان، 430 دستگاه لوازم و کالای الکتریکی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده به 800 میلیون ریال می رسد.
وی تصریح کرد: در این راستا علاوه بر توقیف خودروی حامل بار قاچاق، سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ مرزبانی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از ماموریت های همیشگی پلیس بوده و در این راستا نیز برخوردهای خوبی انجام شده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.