به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های زاگرس و ذوب آهن اصفهان عصر امروز ( جمعه) در اسلام آبادغرب برگزار کننده آخرین مسابقه نیم فصل اول بودند که تیم زاگرس موفق شد 20 بر 18 حریف اصفهانی خود را شکست دهد.
در این مسابقه دیدنی و حساس 2 تیم بازی تقریبا پایاپایی انجام دادند اما زاگرس های اسلام آباد با استفاده بهتر از موقعیت های خود و با حمایت یکپارچه هوادارانش توانست بر ذوب آهن غلبه و 2 امتیاز دیگر کسب کند.
نماینده هندبال استان کرمانشاه در لیگ برتر با این پیروزی و همچنین توقف 19 بر 19 سپاهان اصفهان مقابل نیروی زمینی کازرون توانست مقتدرانه قهرمان نیم فصل شود.
حدود سه هزار تماشاگر، از مسابقه تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و ذوب آهن اصفهان دیدن کردند.
تیم زاگرس اسلام آبادغرب در نیم فصل اول مسابقات برابر فراز بام دهدشت، نیروی زمینی کازرون، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، هیات نجف آباد و سربداران سبزوار پیروز و تنها مقابل سپاهان به تساوی رسید.
در پایان مسابقات نیم فصل اول تیم زاگرس اسلام آبادغرب با 15 امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم های سپاهان اصفهان با 14 و فراز بام دهدشت نیز با 12 امتیاز به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
با برگزاری مسابقات هفته نهم، حدود 37 روز مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تعطیل شد و تیم ها به استراحت نیم فصل رفتند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.