به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در این آیین گفت: هم اکنون 14 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در سطح استان با 15 هزار دانشجو فعالیت دارند.
بهمن سعیدی پور افزود: 400 تن اعضای هیات علمی و کارکنان در سطح واحدهای پیام نور استان کرمانشاه هم اکنون به امر آموزش اشتغال دارند.
وی اظهار داشت: در مراکز کرمانشاه، اسلام آبادغرب ، جوانرود و روانسر نیز 27 رشته گرایش کارشناسی ارشد دایر شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور گیلانغرب گفت: تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در این شهرستان در واحدهای پیام نور و آزاد یک هزار و 500 تن و کل دانشجویان شهرستان گیلانغرب در سراسر کشور 6 هزار تن هستند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه هم در سخنانی امنیت امروز را حاصل ایثار جوانان در دفاع مقدس و انگیزه بالای امروز دانشجویان و جوانان دانست که ما را در شرایطی قرار داده که نه تنها امنیت خود بلکه امنیت بسیاری از کشورهای خاورمیانه را نیز توانسته ایم به خوبی تامین کنیم.
بهرام فاضلی ، با تاکید بر ضرورت تلاش دانشجویان برای افتخارآفرینی های بیشتر افزایش اندوخته ها و معلومات را مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد.
وی گفت: جوانان ما امروز این خودباوری و انگیزه را بیش از پیش دارند.
در پایان از دانشجویان برتر علمی در مقاطع تحصیلی و رشته های مختلف 2 دانشگاه پیام نور و آزاد شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/7398
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.