فضل الله رنجبر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش باران در شهر کرمانشاه باعث آبگرفتگی یک واحد تجاری در سمت شریعتی و همچنین خیابان حد فاصل چقامیرزا که محل تردد شهروندان بود، شد که با حضور نیروهای امدادی نسبت به پاکسازی آن اقدام شد.
وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای صادره از سوی اداره کل هواشناسی استان، نیروهای شهرداری، آب و فاضلاب، هلال احمر و ... به حالت آماده باش درآمدند تا در صورت نیاز به یاری شهروندان بپردازند.
رنجبر ادامه داد: هرچند طبق پیش بینی هواشناسی از شدت ها بارش ها کاسته خواهد شد اما همچنان نیروهای امدادی در حالت آماده باش هستند که در صورت نیاز از وجود آن ها استفاده شود.
فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: خوشبختانه در دو - سه بارش اخیر استان که حجم بارندگی نیز زیاد بود مشکل خاصی به جز موارد محدودی آبگرفتگی منزل و مغازه نداشتیم.
وی در پایان گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه در چنین مواقعی آمادگی لازم برای امداد رسانی و کمک به مردم را دارد و با تمام وجود جهت رفع گرفتاری شهروندان تلاش می کند.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 215 میلی متر بارش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 420 درصد رشد داشته است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.