فضل الله رنجبر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 مورد آب گرفتگی گزارش شده نیز مربوط به یک واحد مسکونی در شهرک جعفرآباد و دیگری مربوط به یک واحد تجاری در خیابان کسری بود که با حضور نیروهای امدادی مرتفع شد.
وی ادامه داد: همچنین به دنبال بارش های شدید شب گذشته، بلوار ظفر و چند خیابان دیگر دچار آبگرفتگی شده بود که کار لایروبی و انتقال آب های سطحی انجام شد تا برای تردد افراد و خودروها مشکلی ایجاد نشود.
رنجبر خاطرنشان کرد: شهر کرمانشاه نیازمند اجرای طرح هدایت و دفع آب های سطحی است که این کار نیز به علت نبود اعتبار کافی به مبلغ یک هزار میلیارد ریال مسکوت مانده است.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: از روز پنجشنبه که بارش ها آغاز شد نیروهای امدادی نظیر هلال احمر، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه تقریبا در حالت آماده باش به سر می بردند و اماده خدمات رسانی به شهروندان بودند.
وی تصریح کرد: روز گذشته نیز جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری تشکیل و هشدارهای لازم به نیروهای دستگاه های عضو داده شد تا در صورت نیاز خدمات و امدادرسانی های لازم را انجام دهند.
رنجبر گفت: در بارش های شدید قبلی که حدود 10 روز پیش اتفاق افتاد در مناطقی از کیهانشهر و جعفرآباد و همچنین محدوده پل ولایت با مشکلاتی مواجه شدیم اما با تدابیر اتخاذ شده خوشبختانه در بارش های اخیر شاهد اتفاق خاصی نبودیم.
فرماندار کرمانشاه در پایان گفت: نیروهای خدمات رسان و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران همچنان آماده هستند تا در صورت ادامه بارش های طی امروز به یاری همشهریان بپردازند.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان در 24 ساعت اخیر بارش های شهر کرمانشاه به بیش از 25 میلی متر رسیده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.