طاهر رستمی، دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بارش برف در گردنه های پلمیس و اسدلی، اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران شهرستان اکنون در آماده باش کامل است و گروه های امدادی و راهداری برای امدادرسانی به مسافران در این مسیر مستقر شده اند.
وی از شهروندان استان خواست در صورت نبود ضرورت، امشب از تردد در محور بجنورد - اسفراین خودداری کنند تا دچار حوادث احتمالی نشوند.
رئیس ستاد مدیریت بحران اسفراین در خصوص آبگرفتگی برخی مناطق روستایی این شهرستان گفت: برخی منازل در روستاهای کلاته سنجر، ولی آباد و اتیمز، عصر امروز به علت شدت بارش دچار آبگرفتگی شدند که گروههای امدادی برای انحراف مسیر آب و جلوگیری از ورود آن به روستاها و تخلیه آب منازل اعزام شده اند.
رستمی افزود: مشکل آبگرفتگی جاده گراتی - صفی آباد نیز که سبب اختلال در تردد خودروها در این محور شده بود با تلاش راهداران برطرف شده است .
وی با اشاره به آبگرفتگی معابر شهری اسفراین گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری برای بازگشایی و رفع آبگرفتگی معابر وارد عمل شده اند و اکنون وضعیت شهرستان عادی است.
فرماندار اسفراین افزود: اسفراین از دیروز تا امشب 40 میلی متر بارندگی داشته که این میزان 2 برابر کل بارش ها در آذرماه سال گذشته بوده است.
به گزارش ایرنا بارش باران که از دیروز در شهرستان اسفراین آغاز شده و همچنان ادامه دارد سبب جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شهرستان و اختلال در ترددهای جاده ای شده است.
شهرستان اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد، پارسال کمترین میزان بارندگی در استان خراسان شمالی را داشت.
5132/7189
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.