به گزارش ایرنا، بارش باران که از دیروز در این شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب جاری شدن آب در خیابان های شهر اسفراین، آبگرفتگی شدید معابر شهری و اختلال در تردد شهروندان شد.
بارندگی ها همچنین سبب آبگرفتگی تعدای از منازل روستایی و بروز سیلاب در برخی محورهای برون شهری این شهرستان شده و تردد در برخی محورهای روستایی را با مشکل مواجه کرده است.
بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از دیروز تا صبح روز دوشنبه 14.8 میلی متر بارندگی در اسفراین به ثبت رسیده که بیشترین میزان بارش 24 ساعت گذشته استان بوده است.
فرماندار اسفراین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آماده باش ستاد مدیریت بحران این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی ادامه دار بودن بارش ها تا فردا، نشست ستاد مدیریت بحران برای بررسی وضعیت و اقدامات لازم تا ساعتی دیگر تشکیل می شود.
طاهر رستمی افزود: تاکنون موارد جزئی آبگرفتی در 2 روستای بخش مرکزی این شهرستان گزارش شده که نیروهای امدادی هلال احمر، راهداری و بنیاد مسکن برای رفع مشکل و بررسی وضعیت به منطقه اعزام شده اند.
بخشدار بام و صفی آباد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بارندگی و جاری شدن سیلاب موجب بروز اختلالاتی در محور صفی آباد شد که اکنون مشکل بر طرف شده و تردد در این محور به صورت روان انجام می شود.
هواشناسی خراسان شمالی ادامه بارش های این استان را تا فردا پیش بینی کرده است که در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف و کولاک خواهد بود.
شهرستان اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد، پارسال کمترین میزان بارندگی در استان خراسان شمالی را داشت.
5132/7189
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.