محسن البرزی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شدت بارش باران در 48 ساعت گذشته در بخش دهدز سبب شد که امروز پنج خانه در روستای میراحمد غریبی‌ها تخریب شود.
وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی تخریب شده قابل تعمیر نیستند افزود: با هماهنگی صورت گرفته با هلال احمر و بنیاد مسکن مقرر شد که برای این خانواده‌ها، در روستایی نزدیک به میراحمد واحد مسکونی نوساز ساخته شود.
البرزی تاکید کرد: تخریب این منازل روستایی به ساکنان آنها صدمه جانی وارد نکرده است.
به گزارش ایرنا در نشست شهریور ماه پارسال مدیریت بحران استان خوزستان در دهدز مقرر شد روستای میراحمد غریبی ها با توجه به مطالعات زمین شناسی و آثار رانش و خطرات احتمالی به مکان امن جابجا شود که تاکنون این امر محقق نشده است.
بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه در استان خوزستان می‌باشد که منطقه‌ای کوهستانی و تاریخی در دامنه های بلند و برف گیر زاگرس است. دهدز از شمال شرقی به استان چهار محال و بختیاری، از جنوب شرقی به استان کهگیلویه و بویر احمد، از غرب و شمال غرب به شهرستان ایذه و از جنوب به شهرستان باغملک منتهی می‌شود.
دهدز با مساحت تقریبی یک هزار و 321 کیلومتر مربع دارای جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر است که در سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از 103 روستا زندگی می‌کنند.
9434/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.