تورج زینی وند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: معاونت فرهنگی دانشگاه رازی، برنامه های فرهنگی متعددی را برای مخاطبان اجرا می کند و مخاطب اصلی معاونت فرهنگی، بخش دانشجویی است.
وی ادامه داد: دانشجویان در بخش تشکل ها، انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و بسیج دانشجویی برنامه ها را برگزار می کنند.
وی اضافه کرد: ایجاد محیط سالم، پویا و بانشاط دانشجویی، برگزاری جشن ها، تکریم شخصیت دانشجو، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ هیات رییسه دانشگاه با دانشجویان به منظور آگاهی از نیازها و مشکلات جز برنامه های اصلی معاونت این دانشگاه است.
زینی وند ، از فضاسازی مناسب فرهنگی به عنوان اولویت اصلی دانشگاه یاد کرد.
وی در خصوص کرسی های آزاداندیشی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان کشوری است، افزود: امسال نیز بیش از 20 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه برگزار می شود.
وی به برگزاری دومین کرسی آزاداندیشی در روز دوشنبه آینده با محوریت وحدت اسلامی و با حضور ائمه جماعات و نمایندگان اهل تسنن و اساتید دانشگاهی خبر داد.
این مسئول با تاکید براینکه به دنبال نشاط و پویایی روزافزون این دانشگاه هستیم، ادامه داد: از اویل مهر، اردوهای استانی، بازدید از نقاط گردشگری و فرهنگی آغاز شده و به برگزاری مستمر مسابقات ورزشی، فرهنگی و قرآنی با هدف گسترش نشاط اجتماعی اقدام کرده ایم.
دانشگاه رازی هم اکنون دارای 10 دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی بوده و با بهره گیری از دانش و تخصص 10 استاد، 49 دانشیار، 250 استادیار، 46 مربی، و در مجموع 355 عضو هیات علمی در 39 گروه آموزشی و تعداد 12 هزار و 347 نفر دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به فعالیت خود ادامه می دهند.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.