احمد روشن زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور که با شرکت 185 ورزشکار برگزار شد، محمدجعفر مرادی و پژمان یارولی توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند.
وی افزود: در بخش دو نیمه ماراتن، مرادی دونده کرمانشاهی عضو آسان پرداخت با زمان یک دقیقه و 10 ثانیه و پنج صدم ثانیه از خط پایان گذشت و عنوان نخست را به خود اختصاص داد.
روشن زاده یادآوری کرد: در این بخش دوندگان تیم های استقلال تهران و دانشگاه یزد نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه همچنین با اشاره به نتایج ماده 800 متر نیز گفت: پژمان یارولی دیگر دونده کرمانشاهی عضو تیم آسان پرداخت با زمان یک دقیقه و 56 ثانیه و 87 صدم ثانیه موفق شد از خط پایان عبور و قهرمان شود.
وی ادامه داد: ورزشکاران تیم های ذوب آهن اصفهان و نیروی زمینی تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
روشن زاده همچنین با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر دو و میدانی پسران کشور گفت: امیر فرزام صفری دونده کرمانشاهی است که توانست در ماده 800 متر با زمان یک دقیقه و 58 ثانیه و 19 صدم ثانیه زودتر از رقبا به خط پایان برسد و مقام قهرمانی را کسب کند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه ادامه داد: المپیاد استعدادهای برتر دو و میدانی پسران کشور با شرکت 260 ورزشکار از سراسر کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
وی یادآوری کرد: به نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب مبلغ هفت، پنج و سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.