به گزارش ایرنا، امید نمازی پنجشنبه شب بعد از حذف تیمش در جام حذفی در نشست خبری افزود: تا به حال درباره داوری صحبت نکرده‌ام اما اگر بازی 2 بر صفر می‌شد روند آن تغییر می‌کرد، ما به دنبال برد بودیم و تعویض‌ ها این را نشان داد اما یک گل بد روی اشتباه انفرادی دریافت کردیم و اشتباه داوری نیز به ضرر ذوب آهن بود.
وی اضافه کرد : متاسفم که نتیجه را در دقیقه آخر از دست دادیم، اعتماد به نفس ذوب آهن پایین است در حدی که حتی پاس های ساده نیز لو می رفت و در نیمه دوم هم خسته به نظر می رسیدیم.
نمازی درباره محسن‌ مسلمان بازیکن تیمش تصریح کرد: او 2 هفته تمرین نکرده بود و دو روز پیش به تمرین برگشت، خودش نیز می‌ گفت آماده نیست، دقایقی که آمد، خوب ظاهر شد و باید در دقایقی از او استفاده کنیم که بتواند تاثیرگذار باشد.
وی تاکید کرد که بازیکنان ذوب آهن باید شارژ روحی شوند، ریرا فرصت نقل و انتقالات از دست رفته و باید با همین بازیکنان با قدرت ادامه دهیم.
سرمربی تیم ذوب‌ آهن اصفهان ادامه داد : باید شیوه بازی خود را متنوع تر کنیم، زیرا مطمئنم بازیکنان کم نمی‌ گذارند و به آنان باور دارم و قول می دهم که در لیگ نتایج بهتری کسب کنیم.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با قبول شکست خانگی یک بر ٢ برابر پدیده مشهد از ادامه حضور در رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور ناکام ماند.
6026// 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.