به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در همایش روحانیون و نخبگان منطقه اورامانات که در سرسرای کتابخانه عمومی شماره 2 جوانرود به مناسبت هفنه وحدت برگزار شد، افزود: جهان کفر از اسلام سیلی خورده و آنان به هر طریقی می خواهند به مسلمانان ضربه بزنند بنابراین مسلمانان هم باید به حفظ وحدت و بصیرت در مقابل دشمنان بایستند.
وی اظهار داشت: دشمنان درصدد اختلاف و تفرقه در بین شیعه و سنی هستند و این وظیفه همه ما مسلمانان را سنگین تر می کند که باید با بصیرت و آگاهی و در سایه رسول خدا (ص) ، قرآن و اهل بیت توطئه های آنان را خنثی کنیم.
امام جمعه کرمانشاه ، به جذب جوانان به اسلام ناب اشاره و خاطرنشان کرد: امروز جذب جوانان از نفت و گاز مهمتر است و همه باید در این راستا احساس مسئولیت کنیم.
امام جمعه جوانرود نیز در این مراسم با تاکید بر وحدت بین مسلمانان گفت: مسلمانان همه برادر یکدیگرند و دشمنان نمی توانند در صفوف آنان نفوذ کنند.
ماموستا ملا احمد فخری افزود: به برکت انقلاب اسلامی ، اسلام به تمام جهان صادر شده و این مهم باعث عصبانیت دشمن شده است.
مسئول مرکز بزرگ اسلامی سنندج هم گفت: هفته وحدت یکی از راهبردهای ایران اسلامی از سوی امام راحل (ره) است که همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
ماموستا ملا اقبال بهمنی ، به خسارت های گروه های تکفیری به اسلام و مسلمانان اشاره کرد و افزود: این جریان انحرافی با هدایت و پشتیبانی استکبار هزاران میلیارد دلار خسارت به اماکن و آثار فرهنگی اسلام وارد کردند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.