به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «حجت الله فاضلی» روز چهارشنبه در نشست روشنگری با حضور جمع زیادی از خواهران و برادران بسیجی در مسجد جامع قصرشیرین با گرامیداشت هفته بسیج ، افزود: دشمن همواره از ترویج تفکر بسیج و وحدت ملت ایران واهمه دارد و به دنبال ایجاد تفرقه است.
وی اظهار داشت: امروز به یمن داشتن رهبری جامع و هوشمند ، تمام نقشه های دشمن خنثی شده است و از این رو ایران اسلامی به یکی از قدرت های دنیا و اثرگذار در منطقه خاورمیانه و جهان تبدیل شده است.
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: امروز شیعه ، سنی ، اهل حق و دیگر پیروان اسلام و مذاهب و ادیان مختلف باید قدردان ولایت و امامت و مودت و وحدت در جامعه باشند و با اعتماد به نفس و خودباوری در راستای اعتلای نظام تلاش کنند .
حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: بسیج مردمی در ایران اسلامی به یکی از قدرت های بزرگ تبدیل شده است که لشکرهای نظامی دنیا توان مقابله با آن را ندارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز با بزرگداشت هفته بسیج گفت: بسیج برخاسته از مردم است و وام دار کسی نیست و برای کسی به جز خدا و جمهوری اسلامی کار نمی کند.
سرهنگ پاسدار مراد علی حسنی افزود: همه بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب حضوری فعال داشته و در هشت سال دفاع مقدس جان خود را دفاع کردند.
وی ادامه داد: امروز بسیجیان در کنار سایر نیروهای مسلح حضوری مقتدر دارند و امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی آنان است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.