به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرادعلی تاتار روز سه شنبه در آیین جشن سالروز میلاد پیامبر (ص) و بزرگداشت هفته وحدت در مسجد النبی (ص) قصرشیرین در جمع مردم ، مسئولان و علمای شیعه و سنی افزود: کفر جهانی با پرورش عناصر تروریستی مانند داعش ، القاعده و طالبان سعی در ایجاد اختلاف بین مسلمانان دارد ولی با بیداری امت اسلام و علمای دینی تا کنون نتوانسته کاری از پیش ببرد.
وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی و آینده نگری نسبت به نام گذاری هفته وحدت اقدام کردند و از این رو نعمت امنیت و وحدت امروز جامعه ما مرهون و مدیون امام و شهیدان است.
فرماندار قصرشیرین گفت: دشمن نمی خواهد ما وحدت داشته باشیم از این رو باید همیشه مراقب باشیم و از هفته وحدت به عنوان میراث گرانبهای امام برای حفظ بیش از پیش وحدت تلاش کنیم.
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب نیز گفت: کفر جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد توطئه در بین مسلمانان است از این رو ما باید به دور از هرگونه اختلاف در راستای تحکیم هرچه بیشتر وحدت و انسجام ملی تلاش کنیم.
ملا رشید ثنایی افزود: امام خمینی (ره) میلاد پیامبر(ص) و این هفته را به عنوان ستون وحدت در جامعه قرار دادند و شهدای این آب و خاک با اقتدا بر ولی امر زمان خود برای حفظ دین و اسلام جنگیدند و امروز وظیفه داریم همگی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب برای تداوم این نظام الهی تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: امروز افتخار ما داشتن رهبری است که در برابر تمام ابرقدرت های دنیا ایستاده است که با بینش و درک سیاسی والا توانسته هرگونه توطئه و ترفند دشمن را بی اثر کند.
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب گفت: یکی از برنامه های دشمن ایجاد تحریم برای ملت ما است ولی این بدخواهان اسلام بدانند که تحریم در مسلمانان هیچ تاثیری ندارد زیرا معتقدیم که روزی دهنده خداست از این رو با حفظ وحدت می توانیم همانند گذشته نظام کفر را شکست دهیم.
امام جمعه اهل سنت قصرشیرین نیز در این آیین در سخنانی با بزرگداشت هفته وحدت ، پیامبر (ص) را منادی وحدت و رحمت بر تمام جهان برشمرد و همگان را به تاسی بر ایشان و حفظ وحدت فرا خواند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد که در این شهرستان پیروان مذاهب مختلف اسلامی از جمله شیعه و سنی و اهل حق به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.