شیخ محمد عقیل شیهک زهی یکشنبه به مناسبت بیست وهشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل درگفت وگوبا ایرناافزود:امام خمینی (س)با رهبری پیامبرگونه مردم جهان را از خواب غفلت بیدار وراه سعادت را به آنها نشان داد.
وی تصریح کرد:امام خمینی (ره) نعمتی بود که خداوند به مسلمانان بویژه ملت ایران عطا کرد و بر ما واجب است با هوشیاری در زیر سایه رهبری انقلاب اسلامی ازدستاوردهای انقلاب که به رهبری آن امام محقق شد، حفاظت و حراست کنیم.
امام جمعه اهل سنت جاسک یاد آور شد: یکی از شاخص‌هایی که در مورد امام (ره)مطرح می‌شود بدعت شکنی و بت شکنی بود زیرا در زمانی که دشمنان بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کرده بودند، امام خمینی(ره) پرچم وحدت را بر افراشته و اعلام کرد شیعه و سنی برادر و برابرند.
شیهک زهی خاطر اظهارداشت:امام خمینی (ره) بر گردن همه ما و جهان اسلام حق دارد زیرا که بیداری اسلامی منطقه و بیداری انسانی در جهان، نشأت گرفته از اندیشه‌های ایشان است، پس بر ما واجب است با هوشیاری در زیر سایه رهبری انقلاب اسلامی از این دستاوردها حفاظت کنیم.
وی اضافه کرد : بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل و همچنین زنده نگه داشتن یاد و نام امام بر ما واجب است و می بایست در تمام دوران خدمت در این راه را یک وظیفه بدانیم.
شهرستان جاسک در 300کیلومتری شرق هرمزگان با بیش از50هزار نفر جمعیت برادران وخواهران شیعه و اهل سنت درکمال صفا وصمیمیت زندگی می کنند.
7199/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.