سجاد سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با تلاش واحد بازرسی سازمان تاکسیرانی و انجام بررسی های فنی و کارشناسانه، فرد جاعلی که با همکاری همدستان خود اقدام به جعل برچسب سرویس مدارس کرده بود شناسایی و با ورود به موقع دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه و همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دستگیر و برای اعمال قانون و برخورد، تحویل مراجع قضایی شد.
وی افزود: کارشناسان سازمان تاکسیرانی با مشکوک شدن به جعل و تقلبی بودن برخی برچسب های سرویس مدرسه به بررسی بیشتر پرداختند و پس از اطمینان از جعلی بودن آنها، مراتب به مراجع ذیصلاح منعکس شد و بلافاصله با دستور قاطع و سریع مدعی العموم ، ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شدند.
وی با قدردانی از تلاش های مأموران انتظامی و عوامل قضایی در دستگیری و برخورد با فرد جاعل و همدستش، گفت: ماموران با همکاری سازمان تاکسیرانی و انجام کارهای اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند و در بازجویی های اولیه معلوم شد که وی با همکاری همدستان خود دست به این افعال خلاف قانون زده‌اند.
سلیمانی تأکید کرد: برچسب های سرویس مدارس هولو‌گرام‌دار بوده و از سایر برچسب‌های تقلبی قابل شناسایی است و این امکان را به همکاران ما در حوزه بازرسی و پلیس راهور می‌دهد که هویت راننده سرویس را کنترل ‌کنند.
وی تصریح کرد: هیچ راننده‌ای اجازه ندارد بدون برچسب مدرسه بر روی شیشه خودرو و خارج از طرح ساماندهی سرویس مدارس به مدارس خدمات بدهد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: در صورتی که شهروندان تخلفی از سرویس مدارس مشاهده می‌ کنند کافی است با شماره تلفن 38257910 تماس بگیرند تا با فرد خاطی برخورد شود.
وی افزود: از خانواده‌ها انتظار داریم با همکاری متقابلی که با اولیای مدارس دارند از سرویس‌های تایید شده در سامانه سپند استفاده کنند.
سلیمانی با تأکید بر اینکه همه رانندگان ثبت‌ نام شده در این سامانه طبق مقرارت، تایید صلاحیت عمومی می‌شوند و بعد از آن اجازه دریافت برچسب سرویس مدرسه را دارند، افزود: نهایت تلاش ما این بوده است که برای کمک به معیشت رانندگان تاکسی‌ها، بیشتر از این قشر برای سرویس‌های مدرسه استفاده شود، البته به شرطی که خللی در خدمات ناوگان عمومی درون شهری ایجاد نشود.
استان کرمانشاه 320 هزار دانش آموز و 30 هزار معلم دارد.
علاوه بر چهار شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز، 9 هزار و 300 دستگاه تاکسی اکنون در شهر کرمانشاه فعال است.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.