به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در بررسی مشکلات پروژه 700 واحد مسکونی چشمه سفید اظهار داشت: مدیران پروژه های تاخیری استان باید بازخواست شوند تا طبق برنامه اعلام شده پروژه هایشان را تکمیل کنند.
او بد عهدی مدیران اجرایی پروژه 700 واحدی چشمه سفید را عامل سرگردانی خانواده ها و افزایش هزینه های ساخت و ساز این مجتمع مسکونی دانست و از فرمانده قرارگاه نزاجا غرب کشور که این واحدهای مسکونی به کارکنان آنها تعلق دارد ، خواست مدیران تعاونی این پروژه را بازخواست کند.
بازوند در ادامه با بیان اینکه 300 واحد این مجتمع مسکونی در قالب مسکن مهر است ، بیان داشت: دولت قیر، آب و فاضلاب این واحدهای مسکونی را تامین می کند، به شرط اینکه تعاونی مسئول آن ، زیرساخت های لازم را فراهم کند.
استاندار کرمانشاه در ادامه از سازمان تامین اجتماعی، بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواست برای حل مشکلات این واحدهای مسکونی مساعدت کنند.

** عامل توقف پروژه مسکن چشمه سفید وجود معارض است
مدیر تعاونی پروژه واحدهای مسکونی چشمه سفید نیز در این جلسه؛ وجود معارض برای این پروژه را عامل توقف چند ساله آن برشمرد و افزود: مرحله اول این پروژه با 300 واحد مسکونی 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کاملا آماده بهره برداری و سکونت است، فقط مشکل آب و فاضلاب دارد.
غلامرضا کلهر ، در ادامه مرحله دوم واحدهای مسکونی چشمه سفید را 400 واحد اعلام کرد که 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
او اضافه کرد: اگر بانک با پرداخت سه میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات این پروژه که نزد آن است موافقت کند، بسیاری از مشکلات این واحدهای مسکونی که ناشی از افزایش قیمت مصالح در طول این چند سال است حل خواهد شد.
مرحله اول مجتمع مسکونی 700 واحدی چشمه سفید در سال 89 با 300 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر کلنگ زنی شد و مرحله دوم آن در سال 91 با 400 واحد مسکونی به صورت خودگردان به آن اضافه شد.
نیمی از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه در شهر کرمانشاه سکونت دارند.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.