به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز چهارشنبه در دهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان روانسر افرود: در بخش تسهیلات روستایی و عشایری 155 طرح پیش پذیرش شده که 74 طرح با 97 میلیارد ریال انعقاد قرارداد و 70 طرح نیز تسهیلات دریافت کرده اند .
وی اظهار داشت: سهم شهرستان روانسر از تسهیلات روستایی و عشایری 60 میلیارد و 680 میلیون ریال است که تمامی این تسهیلات جذب و 9 درصد بیشتر از سهمیه نیز پرداخت شده است.
فرماندار روانسر همچنین از تصویب اجرای 31 طرح اشتغالزا با 38 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد و اضافه کرد: این طرح ها در زمینه پرواربندی گوسفند ، تولید فیلتر هوا ، راه اندازی واحد پذیرایی بین راهی و گاوداری شیری است که با اجرایی شدن این طرح ها 42 فرصت شغلی جدید در این شهرستان فراهم می شود.
ویسمرادی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید مهمترین اولویت کارگروه اشتغال در شهرستان روانسر است ، ادامه داد : شتاب بخشیدن و تسهیل در پرداخت تسهیلات مورد تاکید است.
وی ادامه داد: طی یک ماه آینده باید کلیه پرونده های پیش پذیرش شده تعیین تکلیف شوند و صاحبان این طرح ها یا پیگیر اجرایی شدن طرح ها باشند و یا از ادامه کار انصراف دهند.
فرماندار روانسر ادامه داد: براساس سرشماری سال 95 ، جمعیت فعال این شهرستان 18 هزار و 918 نفر است که 10 هزار و 905 نفر شاغل هستند که باید زمینه اشتغال جوانان این شهرستان را به طور جدی پیگیری کنیم.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.