به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: برای اجرای این طرح ها، پرداخت 24 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات مصوب شده است.
وی در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری نیز گفت: سهمیه ابلاغی به شهرستان روانسر 60 میلیارد و 680 میلیون ریال است که تاکنون 84 درصد آن جذب شده است.
فرماندار روانسر در ادامه اظهار داشت: 127 طرح اشتغالزا به بانک های عامل معرفی شده که 50 طرح با 50 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده که زمینه اشتغال 99 نفر را فراهم کرده است.
ویسمرادی با بیان اینکه باید همه دستگاه ها در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال جدیت داشته باشند، تصریح کرد: روند پرداخت تسهیلات به کندی صورت می گیرد و نهادهای متولی باید فرآیند جذب سرمایه گذاری را تسهیل ببخشند.
وی بر ارتباط و هم افزایی بیشتر بین بانک ها و ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه ها تا پرداخت نهایی تسهیلات باید پیگیری های لازم را انجام دهند.
وی گفت: تسهیلات روستایی و عشایری فرصتی مناسب برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک توسط دانش آموختگان دانشگاهی است و باید در این زمینه اطلاع رسانی مناسب صورت بگیرد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.