به گزارش خبرنگار ایرنا ، ماموستا ملا احمد فخری روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی جوانرود افزود: امروز دشمنان با انواع توطئه ها و ترفندها در جهت براندازی و شکست انقلاب اسلامی وارد میدان شده اند که در این شرایط توجه و تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب امری ضروری به‌ شمار می‌آید.
وی اظهار داشت : باید از همه ظرفیت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره بگیریم.
فرماندار جوانرود نیز با بیان اینکه قبل از انقلاب هیچی نداشته ایم که با خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی مقایسه کنیم ، گفت: باید شکرگذار این نقلاب و نظام باشیم و در همین راستا برای پاسداری از نظام اسلامی برنامه ‌ریزی‌های مطلوب ‌تری انجام گیرد.
رستگار یوسفی ، به یاوگوه گویی های دشمنان در رابطه با 13 آبان اشاره کرد و افزود: 13 آبان امسال هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی شرایط پیچیده تر از امروز را پشت سر گذاشته است ، اظهار داشت: کشور ما برای تهیه سیم خاردار هم مشکل داشت امروز به عنوان قدرتی بزرگ در جهان محسوب می شود چگونه می توان گفت مغلوب مشکلات خواهد شد.
یوسفی برهرچه باشکوه برگزار کردن راهپیمایی 13 آبان تاکید و خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در این روز پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد.
وی یادآور شد: برای تبیین دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نیز برنامه ریزهای مطلوبی در سطح شهرستان جوانرود انجام خواهد گرفت.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.