به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست شورای سرمایه گذاری که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: در اسفند ماه سال گذشته نیز 350 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی توانستیم برای کرمانشاه جذب کنیم.
وی با اعلام اینکه همایش ملی کرمانشاه سرزمین فرصت ها 29 آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد، گفت: این همایش نقش مهمی برای جذب سرمایه گذاری های خارجی در استان خواهد داشت‌.
استاندار کرمانشاه به آمادگی یک سرمایه گذار برای ساخت بیمارستان بخش خصوصی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید تمام ‌تلاش خود را به کار گیرد تا بیمارستان «ویانا» توسط بخش خصوصی ایجاد شود.
وی افزود: بخش خصوصی در این پروژه خواهان سرمایه گذاری 2 هزار و 500 میلیارد تومانی در این بیمارستان است و برای ساخت آن از بودجه دولتی استفاده نخواهد کرد.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: هیچ یک از مدیران استان حق ندارند که سر راه سرمایه گذارانی که قصد اشتغالزایی دارند، مانع ایجاد کنند.
بازوند در بخش دیگری از این جلسه در رابطه با احداث کارخانه یو پی وی سی گفت: این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ایجاد می شود و مدیران استانی نیز باید با سرمایه گذاران همکاری لازم را داشته باشند.
وی اعلام کرد که روزهای شنبه هر هفته جلسه شورای سرمایه گذاری در استانداری کرمانشاه تشکیل می شود تا بتوانیم روند جذب سرمایه گذاری را بررسی کنیم.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای یک هزار واحد تولیدی با اشتغالزایی 30 هزار نفر است.
نرخ بیکاری استان کرمانشاه در بهار امسال 19.6 درصد اعلام شده است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.