به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند، روز پنجشنبه در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج استانداری کرمانشاه که در محل ساختمان مدیریت بحران برگزار شد، اظهارداشت: فرهنگ بسیجی ریشه در عاشورای حسینی دارد و نماد ایثارگیری است.
وی با بیان اینکه بسیج به یک فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شده است، گفت: بسیج یکی از گلچین های دستاوردهای انقلاب و بهترین یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب است که باید از آن حفاظت کرد.
استاندار کرمانشاه به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فرهنگ بسیجی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی توانست دستورات امام راحل را اجرایی کند.
بازوند افزود: بسیج مدیریت جنگ‌ را به دست مردم سپرد و ملت بزرگ ایران به این واسطه توانست ‌گنجینه ای ارزشمند در دوران دفاع مقدس به دست آورد.
وی با بیان اینکه برای عبور از بحران ها و شرایط سخت باید بسیجی وارد میدان شویم، گفت: در شرایط تحریم ها و جنگ روانی و اقتصادی دشمن باید به دنبال انسجام فرهنگ بسیجی و تقویت اتحاد ملی باشیم.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: بسیج یک سرمایه بزرگ کشور است و با اتکای به آن می توانیم از این تهدید ها عبور کنیم و آن را تبدیل به فرصت کنیم.
بازوند افزود: مجموعه توانمند بسیج همچنان به رشد و بالندگی خود ادامه می دهد و تبدیل به یک فرهنگ پویایی شده که بسیاری از تهدیدهای بزرگ را تبدیل به یک فرصت ارزشمند کرده است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.