به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حسین ویسمرادی روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان روانسر با حضور استاندار کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری، افزود: مردم شهرستان روانسر 52 درصد در بخش کشاورزی، 33 درصد در بخش خدمات و گردشگری و 15 درصد نیز در بخش صنعت و معدن فعالیت دارند.
وی تصریح کرد: در بخش گردشگری اقدام های خوبی صورت نگرفته و نتوانسته ایم اعتبارات دولتی مناسب را تزریق و بخش خصوصی را نیز مشارکت دهیم و زمینه ماندگاری هر چه بیشتر مسافران را فراهم کنیم و این امر نیازمند حمایت و تلاش بیشتر است.
فرماندار روانسر ادامه داد: در سال 93 فقط شهر روانسر و سه روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بود که خوشبختانه با تلاش و همدلی مدیران این آمار اکنون به 2 شهر و 48 روستا رسیده است.
ویسمرادی اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم شهرستان روانسر ساخت بیمارستان است که زمین رایگان تهیه و بعد از مراحل مختلف اکنون در حال پیمان سپاری است و نیاز است سرعت عمل بیشتری بگیرد.
وی گفت: نبود پزشکان متخصص و نبود پزشک سونوگرافی یکی از دیگر مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان روانسر است که در این راستا محدودیت های فراوانی در ارائه خدمات به شهروندان داریم و موجب نارضایتی آنان شده است.
فرماندار روانسر اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی است که نیاز به تعریض، بهسازی و روکش و ایمن سازی دارند و تعریض 6 کیلومتر از محور روانسر – پاوه حد فاصل روستای بدرآباد تا سه راهی پاوه ، جوانرود و روانسر بسیار مهم و ضروری است.
ویسمرادی تاکید کرد: روند کند ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر یکی دیگر از مشکلاتی است که باید اعتبارات ویژه تزریق کرد.
وی افزود: شهر شاهو با مشکل جدی کمبود آب و نبود شبکه فاضلاب مناسب مواجه است که اختصاص اعتبارات و تکمیل مخزن آب شرب این شهر از خواسته های آنان است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.