سرهنگ عنایت فلاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همسو با اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا ، ماموران انتظامی قصرشیرین در حین انجام عملیات گشت زنی موفق به کشف و ضبط این میزان قاچاق سوخت در شهرستان مرزی قصرشیرین شدند.
وی بیان کرد: این میزان سوخت از پنج دستگاه خودروی متخلف و یک انبار در شهرستان قصرشیرین کشف شد که سودجویان قصد عرضه خارج از شبکه آن را داشتند.
فرمانده انتظامی قصرشیرین با بیان اینکه این فرآورده های نفتی از شهرستان های همجوار بارگیری و برای قاچاق به این شهرستان حمل شده بود ، گفت که در این راستا پنج تن دستگیر شدند که با تشکل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ فلاحی افزود: سوخت های کشف شده به شرکت فرآورده های نفتی تحویل شد.
این مقام انتظامی از قشار مختلف مردم خواست با هدف تامین و گسترش امنیت ، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
پیش تر نیز فرماندار قصرشیرین از کشف 434 هزار و 752 لیتر سوخت قاچاق از مبادی مرزی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبرداده بود.
مرادعلی تاتار اضافه کرد که این میزان سوخت قاچاق با هوشیاری ماموران گمرک ، نیروهای هنگ مرزی ، ارتش و نیروهای امنیتی در عملیات های مختلف و با رصد کامیون های خروجی و یا از قاچاقچیان و عرضه کنندگان سوخت غیرمجاز کشف و ضبط شده است.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این دو مرز انجام می شود.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.