سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میزان آب اکسیژنه که فاقد مدارک و اوراق مثبته گمرکی بود از منطقه تجاری ارس به مرکز کشور منتقل می شد که با تیزبینی پلیس آگاهی زنجان در یکی از مسیرهای ارتباطی این استان کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.
وی اظهار داشت: 30 هزار لیتر سوخت گازوئیل نیز که از مبدا میاندوآب (یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی) به مقصد افغانستان، بارگیری شده بود که به دام ماموران آگاهی زنجان افتاد.
رحمتی افزود: محموله سوخت قاچاق که به صورت خارج از شبکه توزیع حمل می شد، تحویل شرکت نفت و کامیون توقیف و راننده نیز به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: یکهزار و 400 ثوب البسه قاچاق نیز که از کشور ترکیه وارد ایران شده بود در یکی از مسیرهای ارتباطی این استان کشف و ضبط و کامیون توقیف و راننده نیز به عنوان متهم توسط عوامل پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از مردم خواست در صورت اطلاع از محل احتکار کالا، موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 یا با شماره تماس 2182516 پلیس آگاهی این استان در میان بگذارند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.