به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجتبی مهدیخانی روز پنجشنبه در یادواره 750 شهید گیلانغرب و پنج هزار و 800 شهید مهاجر مناطق عملیاتی این شهرستان که با حضور مردم ، مسئولان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلانغرب برگزار شد، افزود: همین اشتراک های فرهنگ عاشورایی باعث تقویت ایمان و روحیه در بین رزمندگان اسلام و ملت و در نهایت پیروزی نظام اسلامی در برابر جبهه کفر شد.
وی ، گرامیداشت یاد شهدا را قدم گذاشتن در مسیر اعتلای واقعی ارزش های دینی توصیف کرد و اظهارداشت: پاسداشت یاد شهدا در صورتی می تواند اثرگذار و تحول آفرین باشد که بتوانیم به پیام و وصیت شهدا عمل کنیم.
این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: شهدا جان خود را برای حفظ ارزش ها در طبق اخلاص کنند و امروز پاسداشت و احترام به شهدا و خانواده های معظم آنها بر همه ما واجب است.
سرهنگ پاسدار سیروس قنبری فرمانده مرکز آموزش رزم شهید ثابتخواه نیز در سخنانی با اشاره به اینکه شهادت از نعمت های بزرگ خداوند است ، اضافه کرد که فرهنگ شهادت و برگزاری یادواره شهدا باید ارتباط دهنده بین نسل دفاع مقدس و آیندگان باشد.
وی افزود: عزت ، امنیت و عظمت ایران اسلامی مدیون ایثارگران و شهدای والامقام است که بی هیچ چشمداشتی ، هستی خود را در راه دفاع از کیان اسلامی فدا کردند و امروز حفظ و حراست از ارزش های انقلاب بر همگان واجب است.
وی گفت: باید با تبعیت محض از فرامین رهبری و حرکت در مسیر شهدا ، در مسیر اعتلا و توسعه بیش از پیش نظام اسلامی گام برداریم.
در پایان این آئین از شماری از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با اهدای هدایایی تجلیل شد.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در دوران دفاع مقدس 750 شهید ، 2 هزار و 275 جانباز و 141 آزاده سرافراز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7079/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.